مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-12بين الملل

«طوفان الاقصی» صفحه ای جدید در تاریخ مبارزات فلسطین


به اعتقاد تحلیلگر مسائل منطقه، نیروهای مقاومت فلسطین با اجرای عملیات «طوفان الاقصی» صفحه جدیدی را در مبارزات خود برای آزادی سرزمین های اشغالی ورق زدند.

- رحمت الله عبدالله اف کارشناس سیاسی و تحلیلگر مسائل منطقه ضمن یادداشت کوتاهی که در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه قرار داد، به اهمیت عملیات طوفان الاقصی در تحولات آتی سرزمین های اشغالی و خاورمیانه پرداخت.

در این یادداشت آمده است: در 7 اکتبر سال جاری میلادی نه تنها در تاریخ مردم فلسطین، بلکه ملت های خاورمیانه نیز صفحه جدید و پرافتخاری ورق خورد.

از یک سو، حمله گسترده موشکی و زمینی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرکهای رژیم صهیونیستی و درگیری با ارتش آن در داخل مرزهای اشغالی نشان دهنده آغاز مرحله جدیدی از مبارزه نیروهای مقاومت علیه تجاوزگری این رژیم بوده و از سوی دیگر ارتقاء قابل توجه سطح توان نظامی و برنامه ریزی دقیق عملیات های رزمی این نیروها در سخت ترین شرایط را به نمایش گذاشت.

عملیات طوفان الاقصی بدون تردید پیام ها و پیامد های ارزشمندی به همراه دارد.

آنچه طی دو روز گذشته در سرزمین های اشغالی اتفاق افتاد، برای جهانیان این پیام واضح و روشن را داد که هیچ رژیمی حتی با برخورداری از ارتش مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات نظامی و حمایت های بی دریغ ده ها کشور خارجی به شمول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی» صفحه ای جدید در تاریخ مبارزات فلسطین

«طوفان الاقصی» صفحه ای جدید در تاریخ مبارزات فلسطین