مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-13سياسي

تفاوت در بین دانشکده های دامپزشکی کشور باید برداشته شود


نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی کشور، خواستار توازن و برابری در میان همه دانشکده های دامپزشکی در سطح کشور به منظور ارائه کیفیت بهتر و بیشتر به جامعه هدف و سلامت غذایی کشور شد.

- نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی کشور تفاوت در بین دانشکده های دامپزشکی کشور باید برداشته شود ایسنا/مازندران نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی کشور، خواستار توازن و برابری در میان همه دانشکده های دامپزشکی در سطح کشور به منظور ارائه کیفیت بهتر و بیشتر به جامعه هدف و سلامت غذایی کشور شد.

دکتر سیدمهدی قمصری امروز در آیین افتتاح سه طرح آزمایشگاهی و تحقیقاتی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل گفت: راهبرد افزایش کیفیت و استاندارد سازی دو راهبرد مهم وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای دانشکده های دامپزشکی در کشور است.

وی افزود: براساس این راهبرد جدید، تلاش داریم هم ورودی به دانشگاه ها و هم فارغ التحصیلان برای نظام آموزش عالی و نظام دامپزشکی کشور هدفمند و با برنامه باشد.

نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی کشور همچنین با تاکید براینکه تفاوت در بین دانشکده های دامپزشکی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت در بین دانشکده های دامپزشکی کشور باید برداشته شود

تفاوت در بین دانشکده های دامپزشکی کشور باید برداشته شود