مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 20:252023-09-27سياسي

آیت الله فلاحتی: برای تعلیم و تربیت فرزندان کوتاهی کردیم


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه باید قبول کنیم که در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان کوتاهی کردیم و قصور داریم، گفت: جوانی که امروز تحت تأثیر رسانه های دشمن قرار می گیرد به خوبی آگاه نیست و این وظیفه ما بود چرا که 80 درصد تربیت فرزند به گردن خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز در یادواره شهدای جهاد و گردهمایی سنگر سازان بی سنگر گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدیه خدا به امت اسلامی و مردم ایران بود اظهار کرد: دوران جنگ تحمیلی، تلخی هایی داشت اما تجلی زیبایی در تاریخ ایران هم بود، روزگاری که رهبرش یک مجتهد و مجاهد واقعی بود و مردمی متحد را داشت که همه برای هدفی مشترک و جغرافیای عقیدتی از جان خود می گذشتند.

  وی با اشاره به هدف اصلی انقلاب اسلامی گفت: برخی فکر می کردند انقلاب کنند تا صرفا شاه را اخراج کرده و در آسایش و رفاه زندگی راحتی داشته باشند اما این تفکر اشتباه بود و باعث انحراف و ریزش این افراد شد زیرا هدف اصلی، زندگی در سایه دین خدا بود و برای سعادتمندی بشر، نگاه مادی گرایانه ماندگار نخواهد ماند.

  نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه باید درد دین داشته باشیم، افزود: امروز رسانه ها و گفتمان ها از دنیا و زندگی مادی دنیایی می گویند اما مجاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فلاحتی: برای تعلیم و تربیت فرزندان کوتاهی کردیم

آیت الله فلاحتی: برای تعلیم و تربیت فرزندان کوتاهی کردیم