مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-09اقتصادي

کسب رتبه برتر شرکت شهرک های صنعتی اردبیل در راه اندازی واحدهای راکد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از کسب رتبه برتر این شرکت در میان گروه سوم شهرک های صنعتی کل کشور در راه اندازی مجدد واحدهای راکد و غیرفعال به چرخه تولید در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از کسب رتبه برتر این شرکت در میان گروه سوم شهرک های صنعتی کل کشور در راه اندازی مجدد واحدهای راکد و غیرفعال به چرخه تولید در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی امروز ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در سال 1402 ، راه اندازی مجدد 20 واحد راکد جزو هدف گذاری ها و شاخص های ابلاغی این شرکت بود که خوشبختانه با اقدامات انجام شده، شاهد تحقق 65 درصدی برنامه ها و بازگشت مجدد 13 واحد راکد و غیرفعال به چرخه تولید در نیمه اول سال جاری هستیم.

علایی ادامه داد: با بازگشت این واحدهای تولیدی به چرخه تولید، ضمن اشتغال مجدد برای بیش از 200 نفر، شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در میان گروه سوم شهرک های صنعتی کل کشور موفق به کسب رتبه برتر شده است که این موضوع نشان از همت و تلاش مسئولان استان، واحدهای تولیدی و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی در افزایش تولید و اشتغال و توسعه صنعت استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر شرکت شهرک های صنعتی اردبیل در راه اندازی واحدهای راکد

کسب رتبه برتر شرکت شهرک های صنعتی اردبیل در راه اندازی واحدهای راکد