مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-14سياسي

دشمن از هر راهی برای جلوگیری از رشد و پیشرفت نظام استفاده می کند


تلاش دشمن این است که نسل جوان ما را چه در دانشگاه و چه دیگر مراکز علمی مورد هجمه فکری قرار داده و از طریق کارهای به اصطلاح علمی و فرهنگی در بدنه نسل جوان رخنه کرده و اهداف خود را دنبال نماید.

- دادستان کل کشور گفت: تلاش دشمن این است که نسل جوان ما را چه در دانشگاه و چه دیگر مراکز علمی مورد هجمه فکری قرار داده و از طریق کارهای به اصطلاح علمی و فرهنگی در بدنه نسل جوان رخنه کرده و اهداف خود را دنبال نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام موحدی در جلسه شورای معاونین دادستانی کل کشور بر اهمیت نقش تعلیم و تربیت در رشد جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: همانگونه که قبلا هم به آن پرداخته ایم مسئله آموزش و تربیت یک مسئله بسیار مهم بوده و در زمره مصادیق حقوق عامه می باشد که نیاز به احیاء و صیانت مستمر و جدی دارد.

وی با بیان اینکه در همین ابتدای سال تحصیلی که دانش آموزان و دانشجویان و طلاب عزیز پای به عرصه دانش و آموزش می نهند باید مراقبت و دقت نظر درباره آموزش و پرورش آنان صورت پذیرد گفت: دشمن از هر راهی برای جلوگیری از رشد و پیشرفت این نظام استفاده می کند و یکی از راه های دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود نفوذ در بخش تربیت و آموزش می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از هر راهی برای جلوگیری از رشد و پیشرفت نظام استفاده می کند

دشمن از هر راهی برای جلوگیری از رشد و پیشرفت نظام استفاده می کند