مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-02بين الملل

عروس ملکه انگلیس در سودای سناتور شدن


«مگان مارکل» دوشس ساکس و همسر شاهزاده هری که مدل و بازیگر سابق آمریکایی بوده، در تلاش است جایگزین سناتور زن آمریکایی شود که اخیراً در 90 سالگی درگذشت؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  دوشس ساسکس، مدل و بازیگر سابق آمریکایی و همسر شاهزاده هری، دوک ساسکس در صدد است برای جانشینی دایان فاینستاین سناتور دموکرات که چند روز پیش در سن 90 سالگی درگذشت، وارد رقابت شود.

روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش کرد که سیاست های چپگرایانه مگان مارکل و عقایدش مبنی بر این که زنان قادر به تغییر جهان هستند، بر کسی پوشیده نیست بنابراین جای تعجب نیست که نام مگان مارکل اخیراً در هالیوود به عنوان جایگزینی برای سناتور کالیفرنیایی یعنی دایان فاینستاین مطرح شد.

یکی از حامیان مالی مهم حزب دموکرات و نزدیکان گاوین نیوسام فرماندار ایالت کالیفرنیا که مسئول انتخاب جایگزین فاینستاین است، به هفته نامه میل آن ساندی گفت: مگان قطعاً یک گزینه بعید است اما در بین حماقت هایی که این روزها سیاست آمریکا درگیر آن است، چنین چیزی غیرمحتمل نیست.

چیزهای احمقانه تری رخ داده است .

طبق این گزارش، مرگ فاینستاین موقعیت منحصر به فردی را ایجاد کرده است که در آن نیوسام 55 ساله فرماندار کاریزماتیک کالیفرنیا که در صورت وقوع اتفاقی برای جو بایدن، رییس جمهور 80 ساله آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروس ملکه انگلیس در سودای سناتور شدن

عروس ملکه انگلیس در سودای سناتور شدن