مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 18:452023-10-20بين الملل

از تایباد به غزه؛ شیعه و اهل سنت حامی مردم فلسطین هستند


همزمان با خروش سراسری مردم مسلمان در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، مردم شیعه و اهل سنت شهرستان مرزی تایباد نیز به خیابان ها آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، به دنبال وقوع جنایات دلخراش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین، مردم شیعه و اهل سنت شهرستان مرزی تایباد در شرق خراسان رضوی به خیابان ها آمدند و حمایت خود را از آزادیخواهان و مسضعفان جهان نشان دادند.

در این راهپیمایی که با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تایباد برگزار شد، شرکت کنندگان، اعم از زن و مرد و پیر و جوان، مسیر میدان وحدت تا چهارراه پست شهر تایباد را پیمایش کردند.

اقشار مختلف جامعه در کنار مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی، علما و روحانیون امروز باری دیگر اتحاد و انسجام خود را در حمایت از اسلامی و ارزش های دینی به نمایش گذاشتند و انزجار خود را از اسکبار جهانی و کشورهای مدعی حقوق بشر اعلام کردند.

فلسطینیان تنها نیستند یکی راهپیمایان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما امروز به می خواهیم به رژیم پوشالی اسراییل و متحدانش بفهمانیم که همیشه و همواره حامی مردم مظلوم و به ویژه فلسطینیان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تایباد به غزه؛ شیعه و اهل سنت حامی مردم فلسطین هستند

از تایباد به غزه؛ شیعه و اهل سنت حامی مردم فلسطین هستند