مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-08سياسي

وزارت جهاد مکلف به بهره برداری از سامانه کشاورزی هوشمند آبیاری شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، - نمایندگان مجلس، وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کردند تا نسبت به بهره برداری از سامانه کشاورزی هوشمند پیشرفته آبیاری در طول اجرای برنامه هفتم توسعه اقدام کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، تبصره 2 ماده 33 لایحه را به تصویب رساندند.

براساس تبصره 2 ماده 33 لایحه برنامه، بیمه مرکزی ایران مکلف است با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، اقدامات مقتضی را به منظور تسهیل ورود بیمه های تجاری به فرایند بیمه مسؤولیت مدنی شرکت ها و مؤسسات ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی کشاورزی فناورانه و شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان به عمل آورد.

در ادامه جلسه وکلای ملت اجزای 1 و 2 بند ت ماده 33 لایحه برنامه را به شرح زیر تصویب کردند:جز 1- برای تولید محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تولید و صادرات محصولات در مناطق گلخانه ای بزرگ مقیاس اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت جهاد مکلف به بهره برداری از سامانه کشاورزی هوشمند آبیاری شد

وزارت جهاد مکلف به بهره برداری از سامانه کشاورزی هوشمند آبیاری شد