مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-21سياسي

حمایت 1000 امدادگر هلال احمر خوزستان از مردم غزه+عکس


به منظور همدردی با مردم مظلوم و بی دفاع کشور فلسطین اجتماع بزرگ امدادگران و مسئولان جمعیت هلال احمر استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به منظور همدردی با مردم مظلوم و بی دفاع کشور فلسطین و محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان غزه اجتماع بزرگ امدادگران و مسئولان جمعیت هلال احمر استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ که در یادمان سردار سرلشکر شهید علی هاشمی در گلزار شهدای اهواز در جوار تربت پاک سردار هور و همرزمانش برگزار شد بیش 1000 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر استان خوزستان حضور داشتند.

امدادگران جمعیت هلال احمر استان خوزستان با حضوری پرشور در این اجتماع نفرت خود را به جنایتکارانی که این جنایت بزرگ را رقم زدند را اعلام کردند.

  شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ امدادگران و مسئولان جمعیت هلال احمر استان خوزستان با در دست داشتن پرچم های ایران، فلسطین و نیز پلاکاردها و تصلویری از ولی امر مسلمین جهان و رهبران مقاومت، به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و ساکنان غزه اعلام کردند.

به کارگیری بمب های خوشه ای و فسفری حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در اجتماع بزرگ امدادگران و مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 1000 امدادگر هلال احمر خوزستان از مردم غزه+عکس

حمایت 1000 امدادگر هلال احمر خوزستان از مردم غزه+عکس