مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-01سياسي

تقاضای جالب وزیر از ائمه جمعه در هفته گردشگری؛ در مساجد را باز نگه دارید!


در واپسین روز های هفته گردشگری، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان با طرح تقاضایی، بار دیگر بر یکی از معضلات گردشگری در کشورمان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید عزت الله ضرغامی با انتشار توییتی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اکس، از ائمه جمعه سراسر کشور خواست تا ترتیبی اتخاذ کنند که در مساجد درون شهری و بین راهی که در مناطق مراجعه گردشگران یا در مسیر عبور آن ها قرار دارند، باز نگه داشته شود تا بتوانند از صحن و شبستان و سرویس های بهداشتی مساجد استفاده کنند.

تقاضایی که وقتی بهتر معنا می یابد که اظهارات گذشته این مقام مسئول در این باره را بدانیم و از نقیصه و مشکلی بزرگ که گریبان گردشگری در کشورمان را گرفته و حتی زندگی روزمره را برای بسیاری از شهروندان دشوار نموده، اطلاع داشته باشیم؛ کمبود و یا حتی فقدان سرویس بهداشتی در بسیاری از شهر ها و راه های بین شهری.

معضلی که از دید وزیر گردشگری دولت سیزدهم از برگزاری کنسرت و حجاب اولویت بالاتری دارد؛ در شرایط فعلی یکی از مهم ترین مشکلاتی که در حوزه گردشگری وجود دارد را مناسب نبودن سرویس های بهداشتی بین راهی می دانم و این از همه چیز مهم تر است.

هنگامی که مردم می بینند سرویس های بهداشتی مناسب برای آن ها نیست هرچه ما به این ها بگوییم که سد افتتاح کردیم، پروژه های بزرگ افتتاح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای جالب وزیر از ائمه جمعه در هفته گردشگری؛ در مساجد را باز نگه دارید!

تقاضای جالب وزیر از ائمه جمعه در هفته گردشگری؛ در مساجد را باز نگه دارید!