مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 21:052023-09-23سياسي

برگزاری رویدادهای هفته دفاع مقدس با عنوان«فتح قله ها»


سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رویداد فرهنگی هفته دفاع مقدس با عنوان«فتح قله ها»ویژه پایگاه های مقاومت بسیج سراسر کشور و به صورت رویداد مردمی محله محور ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس1402 برگزار می شود.

- مصطفی دودانگه، سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و فضاسازی در سطح شهر زنجان و استان همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت ها و رشادت های بزرگ مردانی است که حماسه آفریدند و دلاوری های آنان در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار مانده است، تا الگوی مناسبی از جریان های فرهنگی در جامعه باشد و در بین نسل جوان ترویج داده شود.

سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج( استان زنجان گفت: دفاع مقدس یکی از سرفصل های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است، چرا که اگر دفاع مقدس نبود ایران، عزت، کرامت و استقلال نیز وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: این ایام یادآور سلحشوری مردم ایران به عنوان رهروان راستین سیدالشهدا است که در دوران دفاع مقدس زیباترین رنگ های اخلاق انسانی و الگوی استقامت و پایداری را بر جهانیان هویدا ساختند و با هدف پرچم داری از مجاهدت و ظلم ستیزی، با اهدای خون سرخ خود موجب پویایی و مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویدادهای هفته دفاع مقدس با عنوان«فتح قله ها»

برگزاری رویدادهای هفته دفاع مقدس با عنوان«فتح قله ها»