مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 06:452023-10-18بين الملل

انتقال مخرب ترین بمب های آمریکایی به اسراییل


منابع آگاه اطلاعاتی در منطقه خبر دادند آمریکا از پایگاه های العدید قطر، قبرس، یونان و راماشتاین آلمان در حال بارگیری و انتقال مخرب ترین نوع بمب ها از طریق هواپیما های ترابری خود به اسراییل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، منابع آگاه اطلاعاتی در منطقه خبر دادند آمریکا در حال بارگیری و انتقال بمب های GBU  و GBU31 از طریق هواپیما های ترابری خود به اسراییل است.

بمب های یاد شده مخرب ترین نوع مهماتی بوده که تاکنون برای تخریب مناطق مسکونی و زیرساخت های غزه به کار رفته است.

براساس اعلام یک منابع اطلاعاتی در منطقه غرب آسیا، آمریکا به دلیل جبران کسری موشک های بکار رفته در گنبد آهنین (موشک های تامیر) برای مقابله با حملات موشکی و راکتی توسط حماس در حال ترابری و انتقال این موشک ها از آمریکا و اروپا به اسراییل می باشد.

  براساس اخبار واصله از مرکز ترافیک هوایی بین المللی در حال حاضر ارتش آمریکا با استفاده از هواپیما های ترابری متعدد از مبدا اروپا و آمریکا به مقصد اسراییل به منظور کمک و ارسال تجهیزات انجام می دهد.

براساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه در دریای مدیترانه، اسراییل به دلیل ترس از حملات احتمالی حماس در حال ایجاد گنبد آهنین دریایی در اطراف تاسیسات گازی خود (لویاتان و تامار) در دریای یاد شده می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مخرب ترین بمب های آمریکایی به اسراییل

انتقال مخرب ترین بمب های آمریکایی به اسراییل