مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-26اجتماعي

مسائل محیط زیستی به عامل مهاجرت از خوزستان تبدیل شده است


رییس پارک علم و فناوری خوزستان با تاکید بر لزوم اهمیت توجه به مسائل محیط زیستی در استان، گفت: بسیاری از مهاجرت هایی که از خوزستان به سایر استان های کشور رخ می دهد، - ریشه محیط زیستی دارد و می توان گفت مسائل محیط زیستی به عامل مهاجرت از خوزستان تبدیل شده است.

دکتر محمد راضی جلالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مساله یک تلنگر برای استان خوزستان است و برای حل آن باید به سمت کار پژوهشی برویم تا منجر به مدیریت آلودگی های محیط زیستی شود.

وی گفت: ما در پارک علم و فناوری خوزستان به این سمت حرکت کرده ایم و سیاست گذاری و برنامه ریزی خوبی در این حوزه برای مدیریت آلودگی های زیست محیطی، ریزگردها و آلاینده های شیمیایی صنایع انجام شده است و سایر نهادها و شرکت ها نیز باید در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان افزود: پارک علم و فناوری خوزستان بیش از 400 شرکت فناور و دانش بنیان دارد که از این تعداد، 50 شرکت به صورت مستقیم و تعداد زیادی به صورت غیرمستقیم در هوشمندسازی کشاورزی و محیط زیست فعالیت می کنند.

شرکت های حوزه IT نیز در پارک عام و فناوی خوزستان فعال هستند.

وی بیان کرد: به طور کلی شرکت های فعال بسیاری در حوزه محیط زیست و کشاورزی داریم و نگاه ما افزایش تعداد شرکت های فعال در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل محیط زیستی به عامل مهاجرت از خوزستان تبدیل شده است

مسائل محیط زیستی به عامل مهاجرت از خوزستان تبدیل شده است