مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-17حوادث

عبور غیرمجاز از عرض خیابان؛ جان عابر سالخورده را گرفت


رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ عابرپیاده سالخورده که قصد عبور غیرمجاز از عرض خیابان را داشت درپی تصادف با خودروی سواری تویوتا خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رابعه جوانبخت در تشریح جزییات این خبر گفت: عبور غیرمجاز از عرض خیابان از جمله مواردی است که به شدت ایمنی عابران پیاده را تهدید می کند.

این موضوع در ساعات پایانی شب و خلوتی معابر نیز تشدید می شود و از این رو لازم است که مردم به جد از انجام چنین اقداماتی پرهیز کرده و برای عبور از عرض معابر و خیابان ها حتما از گذرهای ایجاد شده یا پل های عابر و زیرگذرها استفاده کنند.

وی به حادثه ای که روز گذشته در محدوده سعادت آباد تهران رخ داده نیز اشاره کرد و گفت: حوالی ساعت 9:20 صبح دیروز یکدستگاه سواری تویوتا در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بلوار شهید پاک نژاد بود که در محدوده خیابان سرو با یک عابرپیاده حدودا 70 ساله برخورد کرد.

جوانبخت شدت این برخورد با زیاد توصیف کرد و گفت: متاسفانه درپی این تصادف این عابر حدودا 70 ساله در دم جان خود را از دست داد و این موضوع از سوی عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه هم به تایید رسید.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به این حادثه گفت: این حادثه تلخ و مرگبار یک نمونه از پیامدهای عینی عدم توجه به قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور غیرمجاز از عرض خیابان؛ جان عابر سالخورده را گرفت

عبور غیرمجاز از عرض خیابان؛ جان عابر سالخورده را گرفت