مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-14اقتصادي

متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر صایین قلعه در صف انتظار تامین زمین


رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه، گفت: از 811 نفر متقاضی دریافت مسکن ملی در شهر صایین قلعه، 148 نفر واجد شرایط دریافت مسکن شدند که از این تعداد برای 48 نفر متقاضی زمین برای ساخت مسکن فراهم شده و برای 100 نفر دیگر به دنبال تامین زمین مورد نیاز هستیم.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه، گفت: از 811 نفر متقاضی دریافت مسکن ملی در شهر صایین قلعه، 148 نفر واجد شرایط دریافت مسکن شدند که از این تعداد برای 48 نفر متقاضی زمین برای ساخت مسکن فراهم شده و برای 100 نفر دیگر به دنبال تامین زمین مورد نیاز هستیم.

حمیدرضا سرداریان در گفت گو با ایسنا به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر صایین قلعه اشاره کرد و گفت: 811 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی، با بیان اینکه در شهر صایین قلعه با توجه به پالایش های انجام گرفته 148 نفر متقاضی واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند، ابراز کرد: زمین برای 48 نفر توسط اداره راه و شهرسازی به بنیاد مسکن شهرستان ابهر تحویل داده شده و در سه بلوک مسکن احداث می شود.

رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه، به پیشرفت فیزیکی در این سه بلوک اشاره کرد و یادآورشد: بلوک یک با 100 درصد پیشرفت فیزیکی طی سال گذشته افتتاح شد و بلوک های بعدی هم با بیش از 30 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر صایین قلعه در صف انتظار تامین زمین

متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر صایین قلعه در صف انتظار تامین زمین