مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-18حوادث

واژگونی خودروی پیکان و فوت 2 نفر در مرند


رییس پلیس راه استان آذربایجان شرقی از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پیکان در ورودی شهر مرند و کشته شدن 2نفر و مصدومیت یک نفر دیگر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس راه استان آذربایجان شرقی از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پیکان در ورودی شهر مرند و کشته شدن 2نفر و مصدومیت یک نفر دیگر خبر داد.

سرهنگ حبیب آبراهه در رابطه با این حادثه اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد واژگونی به آدرس مرند، پایین تر از بیمارستان کوه کمری به طرف داخل شهر، ماموران کلانتری 13عباسی مرند به همراه ارگان های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه سواری پیکان در این سانحه به علت نامعلومی واژگون شده که در نتیجه آن راننده خودرو دردم فوت و 2نفر سرنشین آن مصدوم و به بیمارستان منتقل که یکی از مصدومان نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل و مهار خودرو علت وقوع این حادثه مرگبار بود.

رییس پلیس راه استان در پایان از رانندگان خواست تا در معابر شهری نیز با سرعت مطمئنه حرکت کرده و به تصور خلوت بودن خیابان در برخی ساعات مقررات رانندگی را زیر پا نگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی خودروی پیکان و فوت 2 نفر در مرند

واژگونی خودروی پیکان و فوت 2 نفر در مرند