مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-16حوادث

اغفال بانوی گرگانی با جعل سند/ متهم دستگیر شد


رییس کل دادگستری گلستان از دستگیری فردی که با جعل سند قضایی قصد اغفال زن شوهردار و ازدواج با او را داشت، خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان از دستگیری فردی که با جعل سند قضایی قصد اغفال زن شوهردار و ازدواج با او را داشت، خبر داد.

حیدر آسیابی صبح دوشنبه 24 مهرماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر جعل احکام دادگاه های استان، بلافاصله بررسی این موضوع در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: بررسی ها، کارمندان حفاظت و اطلاعات استان را به یکی از دفاتر خدمات کامپیوتری شهر گرگان رساند و متوجه شدند مسئول این دفتر با سوء استفاده از اعتماد مشتریان خود و ورود به سامانه ثنای آنها رأی پرونده های افراد را برای مقاصد شخصی جعل می کند.

رییس کل دادگستری گلستان اضافه کرد: در یک مورد، این فرد آرای پرونده های مربوط به دادگاه خانواده مانند نفقه، مهریه و طلاق را جعل کرده بود تا با ارائه آن به دختر مورد علاقه اش او را متقاعد کند از همسرش جدا شده است و به این ترتیب رضایت این خانم را برای ازدواج جلب کند.

آسیابی با تأکید بر اینکه دستگاه قضا اجازه جولان به خلافکاران را نخواهد داد، افزود: متهم توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بازداشت و پرونده وی در دادسرای مرکز استان در حال رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغفال بانوی گرگانی با جعل سند/ متهم دستگیر شد

اغفال بانوی گرگانی با جعل سند/ متهم دستگیر شد