مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-30پزشكي

راه اندازی نخستین بخش MRI در بیمارستان شهر شیروان


امروز هشتم مهرماه با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخش های مختلفی در حوزه بهداشت و درمان در خراسان شمالی افتتاح شد که یکی از آنها راه اندازی نخستین بخش MRI در شهرستان شیروان است.

- ایسنا/خراسان شمالی امروز هشتم مهرماه با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخش های مختلفی در حوزه بهداشت و درمان در خراسان شمالی افتتاح شد که یکی از آنها راه اندازی نخستین بخش MRI در شهرستان شیروان است.

دکتر جواد شاهین فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به فراهم شدن شرایط استقرار دستگاه MRI در بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان، برای نخستین بار بخش ام آر آی در این شهرستان راه اندازی شد و مردم شهرستان شیروان و شهرهای مجاور قوچان و فاروج نیز از مزایای این مرکز بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی این بخش 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: از مزیت های راه اندازی این بخش تسهیل ارائه خدمت به مردم شهرستان و کاهش هزینه های درمانی بیماران است.

شاهین فر همچنین با اشاره به راه اندازی واحد دیالیز با اعتبار هشت میلیارد ریال و واحد فیزیوتراپی با اعتبار 500 میلیون ریال در بیمارستان خاتم الانبیا شیروان، ادامه داد: واحد دیالیز با چهار تخت فعال و واحد فیزیوتراپی با دو یونیت فعال و دو کارشناس فیزیوتراپی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین بخش MRI در بیمارستان شهر شیروان

راه اندازی نخستین بخش MRI در بیمارستان شهر شیروان