مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 18:452023-10-21حوادث

کلاهبرداری با شگرد برنده شدن


در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی با وی تماس و اعلام کرده شما به دلیل خوش حسابی برنده جایزه شده اید، وی را پای عابر بانک کشانده و مبلغ 196 میلیون ریال از حسابش برداشت کرده است، - پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

  فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن خراسان رضوی از شناسایی متهمی خبر داد که با ترفند تماس با یک شهروند و عنوان اینکه شما برنده جایزه در یک اپراتور تلفن همراه شده اید 196 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سرهنگ محمود مختاری بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی با وی تماس و اعلام کرده شما به دلیل خوش حسابی برنده جایزه شده اید، وی را پای عابر بانک کشانده و مبلغ 196 میلیون ریال از حسابش برداشت کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

    وی افزود: با تلاش کارشناسان پلیس فتا و انجام اقدامات علمی و تخصصی، هویت متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدامات لازم پیرامون دستگیری وی در تعامل با پلیس فتای استان مقصد کلید خورد.

  سرهنگ مختاری با بیان اینکه حساب هایی که کلاهبردار اقدام به انتقال پول به آنها کرده بود مسدود و اقدامات لازم برای بازگرداندن پول برداشت شده به شاکی انجام شده است، تصریح کرد:  در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با شگرد برنده شدن

کلاهبرداری با شگرد برنده شدن