مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:152023-09-27سياسي

توزیع 8 هزار و 500 بسته لوازم التحریر دانش آموزی در ایلام


توزیع 8 هزار و 500 بسته لوازم التحریر دانش آموزی در مصلی شهر ایلام با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی، هفته دفاع مقدس و هفته وحدت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح چهارشنبه در آیین توزیع 8 هزار و 500 بسته لوازم تحریر دانش آموزی در مصلی شهر ایلام با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی، هفته دفاع مقدس و هفته وحدت گفت: یکی از زیباترین جلوه های دفاع مقدس این بود که همه مردم در دفاع از مملکت نقش آفرینی کردند.

وی افزود: جوانان ما چه در خط مقدم و چه در پشت خط مقدم مقابل دشمن صف آرایی کرده و اجازه دسترسی به یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام ادامه داد: دراین دوران هر کس با توجه به موقعیتی که داشت در این پیروزی سهم بسزایی داشت.

  حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: امروز نیز این جبهه بعد از جنگ تحمیلی به نحود دیگر در ایران اسلامی با مشارکت مردم نوع دوست کشور در حال انجام است و فرزندان بی بضاعت خانواده های نیازمند را مانند فرزندان خود حمایت خواهند کرد.

  این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از جلوه های زیبای جامعه اسلامی این است که افرادی که دارای تمکن مالی هستند نیازمندان را در مال خود شریک خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8 هزار و 500 بسته لوازم التحریر دانش آموزی در ایلام

توزیع 8 هزار و 500 بسته لوازم التحریر دانش آموزی در ایلام