مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-02بين الملل

رسانه سعودی: عادی سازی پایان کار نیست؛ اسراییل باید تغییر رفتار دهد


درپی گمانه زنی ها مبنی بر احتمال عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و عربستان، یک رسانه سعودی در این باره نوشته است، رژیم اشغالگر نباید فراموش کند ملت های عربی چه تعبیر و تفسیر تاریخی درباره نحوه حضور آن در منطقه دارند و به همین دلیل این رژیم نباید گمان .

- درپی گمانه زنی ها مبنی بر احتمال عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و عربستان، یک رسانه سعودی در این باره نوشته است، رژیم اشغالگر نباید فراموش کند ملت های عربی چه تعبیر و تفسیر تاریخی درباره نحوه حضور آن در منطقه دارند و به همین دلیل این رژیم نباید گمان کند که دستیابی به عادی سازی روابط، پایان راه است، بلکه باید برای پذیرفته شدن در منطقه تغییر دیدگاه و رفتار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه سعودی الریاض در یادداشتی در این باره نوشته است: عادی سازی روابط با اسراییل توسط کشورهای عربی راه حل تمامی مشکلات منطقه نیست؛ آینده منطقه به دستیابی به این دستاورد برای ثبات محدود نمی شود، بلکه آینده حالتی از تحول و تداوم است که منجر به تغییر مسیرها در همه جهات می شود.

تفکر اسراییل باید فراتر از تاریخ باشد، چراکه موضوع صرفاً با به دست آوردن عادی سازی روابط با همه کشورهای عربی یا مهم ترین آنها خاتمه نمی یابد و این اتفاق به معنای اجازه چشم پوشی از خواسته های مشروعی نیست که مهم ترین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه سعودی: عادی سازی پایان کار نیست؛ اسراییل باید تغییر رفتار دهد

رسانه سعودی: عادی سازی پایان کار نیست؛ اسراییل باید تغییر رفتار دهد