مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-18دانش

قراردادی برای استفاده از نانوذرات لیپیدی در توسعه محصولات درمانی mRNA


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت بیووکترا (BioVectra) قراردادی با اکیوتاس تراپیوتیکس (Acuitas Therapeutics)، پیشرو در توسعه نانوذرات لیپیدی (LNP)، - شرکت بیووکترا (BioVectra) قراردادی با اکیوتاس تراپیوتیکس (Acuitas Therapeutics)، پیشرو در توسعه نانوذرات لیپیدی (LNP)، امضا کرده است تا از فناوری سامانه رهایش این شرکت استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت بیووکترا (BioVectra) قراردادی با اکیوتاس تراپیوتیکس (Acuitas Therapeutics)، پیشرو در توسعه نانوذرات لیپیدی (LNP)، امضا کرده است تا از فناوری سامانه رهایش این شرکت که مبتنی بر نانوذرات لیپیدی است برای توسعه محصولات مبتنی بر mRNA استفاده کند.

این دو شرکت به تازگی اعلام کردند که توافق نامه همکاری را برای خدمات انتقال فناوری امضا کرده اند که براساس آن بیووکترا امکان استفاده غیر انحصاری از پلت فرم فناوری نانوذرات لیپیدی شرکت اکیوتاس تراپیوتیکس را پیدا می کند که یکی از بهترین روش ها برای تولید محصولات مبتنی بر mRNA است.

مارک سائور از مدیران بیوکترا می گوید: ما از این همکاری با اکیوتاس تراپیوتیکس که یک رهبر جهانی در سیستم های تحویل نانوذرات لیپیدی است، هیجان زده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادی برای استفاده از نانوذرات لیپیدی در توسعه محصولات درمانی mRNA

قراردادی برای استفاده از نانوذرات لیپیدی در توسعه محصولات درمانی mRNA