مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-18اقتصادي

حمایت از طرح های رفع تنش آبی در اولویت امور روستایی است


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کردستان با بیان اینکە از طرح ها و ایدەهای مهم در راستای رفع تنش آبی در استان حمایت خواهد شد، گفت: طرح داناب یکی از طرح ها و ایدەها در راستای فرهنگ سازی صحیح مصرف آب است کە بسیار مورد توجە است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کردستان با بیان اینکە از طرح ها و ایدەهای مهم در راستای رفع تنش آبی در استان حمایت خواهد شد، گفت: طرح داناب یکی از طرح ها و ایدەها در راستای فرهنگ سازی صحیح مصرف آب است کە بسیار مورد توجە است.

سیروان بهرامی در حاشیە نمایشگاە دستاوردهای فناورانە جهاد دانشگاهی کردستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: باتوجە بە اینکە در روستاها تنش آبی وجود دارد، در سال گذشتە برنامەای برای حل این مسئلە استارت زدە شدە است.

وی عنوان کرد: در این برنامە در نظر داریم کە با استفادە از ظرفیت مجموعە سازندگی بە نمایندگی از قرارگاە امام حسن، تا سە سال آیندە بحران آبی در روستاها حل شود.

بهرامی بیان کرد: در بحث رفع تنش آبی روستاها کلیە دستگاەها چە شرکت آب منطقەای و چە آبفا پای کار بودەاند.

وی افزود: از طرح ها و ایدەهایی کە در حوزە آب و فاضلاب و یا کمبود آب در مناطق روستایی می تواند مهم و کمک کنندە باشد و دارای آیندە و تفکری در این زمینە باشد، مجموعە استان حمایت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح های رفع تنش آبی در اولویت امور روستایی است

حمایت از طرح های رفع تنش آبی در اولویت امور روستایی است