مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-06سياسي

امام جمعه موقت ساری: مدیریت آب در روزهای پُربارش باران الزامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام محمد نصوری در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری، اظهار کرد: امروز می بینیم دنیا جاهلانه نسبت به قرآن برخورد می کند نشان می دهد، اولا تفکر و اندیشه غربی نسبت به سعادت انسان ها به بن بست خورده است که قرآن را به عنوان حرکت ناکارآمد معرفی می کنند؛ درحالی که ما مسلمانان باید روز به روز تکیه خود را به قرآن بیشتر کنیم.

وی افزود: نکته دوم پیامبر اکرم روی بیشترین موضوعی که تاکید داشتند بحث امامت است، دستورات و گفتمان پیامبر را باید نهادینه کنیم و پیوست تمامی تصمیمات خود را قرار دهیم.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: موضوع سوم بعد از قرآن و پیامبر که محور وحدت مسلمانان است، بحث مهدویت بوده درحالی که این مهم یک باور مشترک است ما مسلمانان با این یه محور اتحاد داشته باشیم و رسالت ما در برابر پیامبر اکرم ایمان و باور، احترام و تکریم، اطاعت خداوند و رسول اکرم و حمایت از مکتب است.

نصوری با بیان اینکه در بسیاری از موضوعات پیشرفت های جدی داشتیم و باید در زمینه مطالعات سیره اهل بیت (ع) از دیگران سبقت بگیریم، تصریح کرد: همچنین نباید از تاکیدات امام جعفر صادق (ع) غافل شویم که یکی از راهبردهای احیای جریان سیدالشهدا به عنوان مانور بزرگ برای شیعیان و کادرسازی و شبکه سازی شیعیان بوده است که باید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ساری: مدیریت آب در روزهای پُربارش باران الزامی است

امام جمعه موقت ساری: مدیریت آب در روزهای پُربارش باران الزامی است