مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-29سياسي

تروریست های تزریقی در منطقه نباید وارد مرزهای ایران شوند


امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه تروریست های تزریقی در این منطقه نباید وارد مرزهای ما شوند، گفت: دشمن در تلاش است القا کند ایران از خطوط قرمز خود عقب نشینی کرده است در حالی که ما در برابر قلدرها نیز از این خطوط عقب ننشستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی نماز جمعه ابهر، حجت الاسلام سعید مرادپور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ایه هفته ابهر با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با تبریک هفته وحدت، عنوان کرد: از سالروز میلاد حضرت(ص) محمد به روایت اهل سنت تا سالروز میلاد ایشان به روایت شیعه هفته وحدت نامگذاری شده است تا وجود پربرکت ایشان ببن مسلمین وحدت و برادری ایجاد کند.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه بحث محبت یکی از مباحث مهم دین تلقی می شود که حضرت محمد(ص) سرآمد آن است، اظهار کرد: حضرت امام محمد باقر(ع) می فرمایند: دین جز محبت چیزی دیگری نیست.

وی با بیان اینکه وقتی به کلام انبیاء دقت می کنیم این واژه به صورت بسیار پررنگ در همه آفرینش مشاهده می شود، افزود: امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه می فرمایند: خدا عالم را خلق کرد و پیامبران را به خاطر محبتی که به بشر داشت به پیامبری مبعوث کرد.

مرادپور با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) نیز می فرمایند: خداوند ستون های این دین را بر پایه محبت خود استوار کرده است افزود: در دین اسلام همه دستورات و امر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست های تزریقی در منطقه نباید وارد مرزهای ایران شوند

تروریست های تزریقی در منطقه نباید وارد مرزهای ایران شوند