مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-10سياسي

آمادگی 20 درصدی تهران در برابر زلزله ای با بزرگای 7/وجود 540 پل ناامن در تهران


رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران آمادگی تهران در برابر زلزله ای با بزرگای 7 را 20 درصد اعلام کرد و گفت: در تهران 254 پل وجود دارد که همه آنها نا امن است و برخی از آنها مانند پل حافظ که پل فلزی است، - رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران آمادگی تهران در برابر زلزله ای با بزرگای 7 را 20 درصد اعلام کرد و گفت: در تهران 254 پل وجود دارد که همه آنها نا امن است و برخی از آنها مانند پل حافظ که پل فلزی است، به دلیل فرسوده بودن و پایان یافتن عمر آنها، باید جمع شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سیدمحمد آقامیری امروز در نشست تخصصی هشدار سریع زلزله شهر تهران چالش ها و راهکارها با اشاره به ایجاد کارگروه تاب آوری شهر تهران در شورای شهر تهران، گفت: در این کارگروه 40 نفر از اساتید دانشگاه در حوزه زلزله شناسی حضور دارند و در این کارگروه این اساتید به 4 سوال اساسی پاسخ دادند که یکی از این سؤالات این است که آیا در تهران زلزله مهمی رخ خواهد داد یا خیر.

وی ادامه داد: همه اساتید حاضر در این کارگروه اتفاق نظر دارند که در تهران زلزله ای به بزرگای 7 رخ خواهد داد و این در حالی است که آمادگی تهران در برابر زلزله های بزرگ 20 درصد است.

آقامیری با تاکید بر اینکه در 20 سال اخیر در دنیا 600 هزار نفر تلفات انسانی ناشی از زلزله ثبت شده است، اظهار کرد: سالانه 500 هزار زلزله رخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 20 درصدی تهران در برابر زلزله ای با بزرگای 7/وجود 540 پل ناامن در تهران

آمادگی 20 درصدی تهران در برابر زلزله ای با بزرگای 7/وجود 540 پل ناامن در تهران