مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-23فرهنگي

مسعود نجفی: سینمای مستند باعث شد خاطرات جنگ فراموش نشود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مسعود نجفی درباره تبلیغات و اطلاع رسانی در سینمای مستند گفت: - مسعود نجفی کارگردان مستند، برنامه ساز و فعال رسانه ای معتقد است سینمای مستند نقش به سزایی در ماندگار شدن وقایع دوران جنگ تحمیلی و ثبت خاطرات سال های دفاع مقدس داشته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مسعود نجفی درباره تبلیغات و اطلاع رسانی در سینمای مستند گفت: معمولا بخش عمده ای از توجه رسانه ها به سینمای بلند داستانی اختصاص داشته است و فیلم های مستند در حوزه اطلاع رسانی و اکران، مظلوم واقع شده اند.

البته خود مستندسازان هم چنین توقعی ندارند که به اندزه فیلم های سینمایی به مستندهایشان توجه شود.

اما لازم است که در رسانه ها توجه ویژه ای به سینمای مستند شود که اهمیت زیادی دارد و به هر حال سینمای مستند، سینمای حقیقت و ثبت آرشیوی است و در ماندگاریِ حوزه هایی که به آن ها می پردازد نقش به سزایی دارد.

البته باز هم نسبت به سال های قبل این توجه در رسانه ها بیشتر شده است و حتی بعضی از خبرگزاری ها و به طور کلی رسانه ها بخش مستند دارند و به شکل مستقیم به این حوزه می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود نجفی: سینمای مستند باعث شد خاطرات جنگ فراموش نشود

مسعود نجفی: سینمای مستند باعث شد خاطرات جنگ فراموش نشود