مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-22سياسي

تخریب باغات قصردشت خط قرمز مدیریت شهری شیراز


نایب رییس کمیسیون برنامه وبودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شهرداری تمام تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت های مناسب جهت حفظ باغات باارزش قصردشت کرده است، - ایسنا/فارس نایب رییس کمیسیون برنامه وبودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شهرداری تمام تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت های مناسب جهت حفظ باغات باارزش قصردشت کرده است، گفت: تخریب این باغات خط قرمز شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 30 مهرماه در نخستین جلسه تخصصی باغات این کلان شهر اظهار کرد: باغات قصر دشت یکی از میراث های شهر شیراز و میراث انحصاری است که نمونه آن در کمتر شهر و کشوری وجود دارد.

ابراهیم کمالی تصریح کرد: شهرداری تمام تلاش خود را برای ایجاد زیرساخت های مناسب جهت حفظ این باغات باارزش کرده است و خط قرمز شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز تخریب این باغات است.

سرپرست اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت شهرداری شیراز نیز بیان کرد: شهرداری همواره جهت حفظ این میراث باارزش، هزینه های هنگفتی متحمل شده است و برای حفظ درختان تمام تلاش خود را می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب باغات قصردشت خط قرمز مدیریت شهری شیراز

تخریب باغات قصردشت خط قرمز مدیریت شهری شیراز