مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 07:252023-10-21حوادث

یکی از مصدومان زلزله شیزاز در بیمارستان بستری شد


رییس سازمان اورژانس فارس با اشاره به وقوع زلزله در بامداد دیروز، 28 مهرماه به مرکزیت خان زنیان گفت: تنها یک مصدوم هم اینک در بیمارستان شهید رجایی شیراز به علت شکستگی در حال درمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدجواد مرادیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وقوع زلزله در بامداد امروز، 28 مهرماه 1402 به مرکزیت خان زنیان گفت: بعد از وقوع زلزله، بلافاصله تمام پایگاه های اورژانس در نقاط مختلف استان، به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: بعد از وقوع زلزله چندین تماس به اورژانس از شهرستان شیراز و خان زنیان به دلیل صدماتی که وارد شده بود، داشتیم که درخواست آمبولانس کرده بودند.

مرادیان با بیان اینکه این زلزله 7 مصدوم بر جای گذاشت، گفت: این افراد به دلیل اینکه ترس از زمین لرزه و انجام واکنش مصدوم شدند.

رییس سازمان اورژانس فارس ادامه داد: از این تعداد، یک نفر که کارگر یک ساختمان بوده هنگام زلزله از ساختمان نیمه کاره به پایین می پرد و به همین دلیل دچار شکستگی شده و هم اکنون در بیمارستان شهید رجایی شیراز تحت درمان قرار دارد و مابقی مصدومان هم سرپایی درمان شدند.

وی اظهار کرد: یکی از مهم ترین توصیه ها در زمان زلزله این است که از ترسیدن و انجام اقداماتی که موجب آسیب می شود، پرهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مصدومان زلزله شیزاز در بیمارستان بستری شد

یکی از مصدومان زلزله شیزاز در بیمارستان بستری شد