مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-19سياسي

تقدیر از برترین های امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در جشنواره «مفلحون»


دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر خراسان رضوی گفت: چهارمین جشنواره مفلحون با هدف تقدیر از برترین های امربه معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.

- مهدی رضایی امروز 27 مهرماه، در اختتامیه جشنواره مفلحون و تقدیر از برترین های امر به معروف و نهی از منکر که با حضور رییس ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر کشور، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران ارشد استانی در سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس بند 4 ماده 16 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر چند سالی است که به ابتکار ستاد استان جشنواره ای با عنوان مفلحون طراحی شده و در این جشنواره برترین های حوزه امربه معروف و نهی از منکر شناسایی و تجلیل می شوند.

وی در خصوص نحوه انتخاب برترین ها در حوزه امربه معروف و نهی ازمنکر افزود: این جشنواره دستورالعمل ها و شاخص هایی دارد که در اختیار مجموعه های اداری قرار می گیرد و از شاخص ها طبق دستورالعمل ابلاغی تجلیل می شود.

رضایی با اشاره به افزایش 22 درصدی برترین های مفلحون در استان نسبت به سال گذشته بیان کرد: سال 1401 در دو مجموعه دستگاه های حاکمیتی و اصناف جشنواره پیگیری و در این راستا 670 نفر در مرحله اول در ادارات و مجموعه های مربوطه تقدیر شدند و در مرحله دوم که استانی است با بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از برترین های امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در جشنواره «مفلحون»

تقدیر از برترین های امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در جشنواره «مفلحون»