مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-21فناوري

فعال سازی بیش از 71 هزار پورت اینترنت برای مشترکان چهارمحال و بختیاری


مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه و گسترش فیبر نوری در استان، گفت: بنا بر ظرفیت ایجاد شده تا کنون بیش از 71 هزار پورت اینترنت برای مشترکان در استان فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، هومان محمودی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه نجما، که با حضور مدیران عالی مخابرات ایران و استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد با اشاره به اینکه ارتباطات قوی و هوشمند رابطه مستقیمی با مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امینی دارد، گفت: دنیای امروز دنیای تکنولوژیست و تکامل تکنولوژی بدون پشتوانه ارتباطات فناوری اطلاعات مفهومی ندارد.

مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توسعه و گسترش اینترنت در جامعه سبب دسترسی تمامی اقشار مردم، سازمان ها و نهاد ها به این تکنولوژی می شود.

وی با بیان اینکه توسعه و گسترش اینترنت در جامعه در راستای گسترش شبکه فیبر نوری است، افزود: امروزه یکی از به روز ترین تکنولوژی های روز در مخابرات کشور و استان تکنولوژی فیبرنوریست که به سرعت در حال گسترش است.

محمودی تصریح کرد: فیبر نوری یکی از مهم ترین و پر سرعت ترین ابزار انتقال ارتباطات محسوب می شود، داشتن پهنای وسیع و عدم اختلال در تبادل اطلاعات از ویژگی های منحصر به فرد این تکنولوژی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی بیش از 71 هزار پورت اینترنت برای مشترکان چهارمحال و بختیاری

فعال سازی بیش از 71 هزار پورت اینترنت برای مشترکان چهارمحال و بختیاری