مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-07اجتماعي

هوای کلانشهر مشهد پاک شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: شاخص کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز در پی وزش باد و تغییرات جوی، پانزدهم مهر ماه 1402 با کاهش حجم آلاینده ها در شرایط پاک برای تنفس شهروندان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی اله پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین 24 ساعته شاخص کیفیت هوای مشهد با عدد 43 نشان دهنده قرار داشتن هوا در شرایط پاک و شاخص های یک تا 2 ساعت گذشته با عدد 35 نیز از پاک بودن هوا برای شهروندان مشهدی خبر می دهد.

وی با بیان اینکه شاخص کیفیت هوا در مناطق سرافرازان، چمن و الهیه مشهد در شرایط سالم است، اضافه کرد: شاخص کیفیت هوا در سایر 20 منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت در شرایط پاک برای تمامی افراد گزارش شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: از عموم مردم به خصوص افراد مسن و کودکان، مبتلایان به بیماری های زمینه ای، تنفسی، قلبی و عروقی و نیز مادران باردار درخواست می شود از تردد در سطح شهر مشهد خودداری و یا از ماسک استفاده کنند.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند اما در روزهای دارای هوای آلوده، از تردد در سطح شهر و مناطق آلوده دوری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کلانشهر مشهد پاک شد

هوای کلانشهر مشهد پاک شد