مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:352023-09-26سياسي

دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تسخیر باورهای ایمانی و اعتقادی مردم است


معاون امنیتی انتظامی استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن امروز در جنگ ترکیبی به دنبال تسخیر باورهای ایمانی و اعتقادی مردم است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون امنیتی انتظامی استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن امروز در جنگ ترکیبی به دنبال تسخیر باورهای ایمانی و اعتقادی مردم است.

محمد زهدی، سه شنبه چهارم مهرماه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی تربت حیدریه اظهار کرد: اگرچه دشمن در 8 سال جنگ تحمیلی به دنبال فتح خاک ریزها و اشغال این سرزمین بود، اما امروز در جنگ ترکیبی به دنبال تسخیر باورهای ایمانی و اعتقادی مردم است.

وی ادامه داد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب برای اینکه مسیر انقلاب را منحرف کنند و به ایجاد اختلاف و تفرقه بین قومیت ها و مذاهب بپردازند، اقدام به ایجاد آشوب ها در گوشه گوشه کشور به ویژه نقاط مرزی همچون خلق عرب، گنبد و کردستان تا سیستان و انجام ترورها و هواپیماربایی کردند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خراسان رضوی افزود: دشمن پس از آنکه در آشوب های داخلی به نیت خود دست پیدا نکرد، صدام و رژیم بعث را تا دندان مسلح کرد و جنگ را به میهن عزیزمان تحمیل نمود در حالی که نهال انقلاب تازه بود و همچنان نیز از داخل دچار آشوب ها و خیانت ها بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تسخیر باورهای ایمانی و اعتقادی مردم است

دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تسخیر باورهای ایمانی و اعتقادی مردم است