مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 18:452023-10-11اجتماعي

هجوم موریانه، ساختمان آموزش و پرورش زاوه را ناایمن کرد!


معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زاوه گفت: به دلیل هجوم موریانه به ساختمان مرکزی آموزش و پرورش شهرستان زاوه از یک سو و غیرمقاوم بودن ساختمان از سوی دیگر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مهدی منتظریان  افزود: اهمیت این مشکل زمانی برای مسوولان بالادستی بیشتر مشخص می شود که بدانند قدمت ساختمان مربوطه به دهه 50 خورشیدی و حتی در دهه 60 که آن زمان یک مدرسه شبانه روزی بود، آتش گرفته و تعدادی از دانش آموزانش فوت یا به شدت مشروح شده بودند.

وی گفت: از آن زمان تنها با لکه گیری، گچ کاری و رنگ آمیزی، ظاهر ساختمان تغییر کرده، اما هجوم روزافزون موریانه و همچنین رویش خار و گیاهان وحشی خودرو در کنار میز همکاران، شکل ظاهری ساختمان را از یک اداره آموزش و پرورش خارج ساخته است.

منتظریان با بیان اینکه شایسته است از حیث قدمت تاریخی ساختمانی با حدود 40 اتاق حفظ و در جوار آن ساختمان جدیدی احداث شود، افزود: طبق برآورد اولیه در زیربنایی به مساحت 750 تا 800 متر و صرف 120 میلیارد ریال اعتبار می توان ساختمان جدیدی با 12 اتاق احداث و به این اوضاع ناایمن پایان داد.

وی در ادامه گفت: آموزش و پرورش شهرستان زاوه اکنون دارای 144 مدرسه است که بالغ بر 18 هزار نفر دانش آموز در آن مشغول تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم موریانه، ساختمان آموزش و پرورش زاوه را ناایمن کرد!

هجوم موریانه، ساختمان آموزش و پرورش زاوه را ناایمن کرد!