مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:112023-09-30سياسي

استاندار هرمزگان: دیگر هیچ مسامحه ای با قاچاقچیان نخواهیم داشت


استاندار هرمزگان و فرمانده انتظامی این استان در اظهاراتی جداگانه در مراسم تشییع پیکر شهید امنیت در هرمزگان بر مبارزه منسجم و بدون مصامحه با قاچاقچیان در این استان تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز در مراسم تشییع پیکر سعید پناهی فر فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی بندرعباس اظهار کرد: هرمزگان سنگر اول مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان است و در این راه شهدای زیادی تقدیم شده است تا امنیت و اقتدار کشور حفظ و صیانت شود.

وی با بیان این که مبارزه با قاچاق با مشکلات و پیچیدگی هایی مواجه است که بار مسؤولیت نیروهای انتظامی در این زمینه را سخت تر کرده، خاطرنشان کرد: شهدایی از جنس شهید پناهی فرد با جان فشانی تاکنون این سنگر را برای ایران عزیز حفظ کرده اند و با تمام توان در برابر قاچاقچیان ایستادگی داشته اند.

  دوستی تأکید کرد: قطعا قاچاقچیان منتظر سیلی های سختی از نظام جمهوری اسلامی ایران باشند و بدانند دیگر هیچ مسامحه ای در این زمینه صورت نخواهد گرفت.

 سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز در حاشیه تشییع شهید پناهی فرد اظهار کرد: شهید هیچ مصامحه ای با قانون شکنان نداشت و با غیرت و همت مبارزات سنگینی با این افراد داشت و الحق شهادت لایق این مدافع عرصه امنیت بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: دیگر هیچ مسامحه ای با قاچاقچیان نخواهیم داشت

استاندار هرمزگان: دیگر هیچ مسامحه ای با قاچاقچیان نخواهیم داشت