مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-13بين الملل

بهادری جهرمی: یک هفته اخیر کلکسیونی از جنایات را در فلسطین شاهد بودیم


رژیم صهیونیستی در 75 سال گذشته هر جنایتی که ممکن بود را انجام داد و در یک هفته اخیر کلکسیونی از همه این جنایات را در فلسطین شاهد بودیم.

- سخنگوی دولت گفت: رژیم صهیونیستی در 75 سال گذشته هر جنایتی که ممکن بود را انجام داد و در یک هفته اخیر کلکسیونی از همه این جنایات را در فلسطین شاهد بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در یادواره شهدای روستای حسین آباد شهرستان کاشان با اشاره به دلایل و ریشه های تحریم های ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: دلیل این تحریم ها این است که ایادی شیطان که امروز تبلور آن در آمریکا و رژیم صهیونیستی است، از قدرت ملت ایران می ترسند.

روستای حسین آباد بیش از 20 شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده است و امروز از خون شهدای شما طوفان الاقصی در فلسطین شکل می گیرد.

به همین دلیل است که آمریکا و رژیم صهیونیستی از مردم ایران می ترسند و دست به تحریم می زنند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در 75 سال اخیر هر جنایتی که ممکن بوده را انجام داده است؛ اما در این یک هفته کلکسیونی از 75 سال جنایت در فلسطین را شاهد بودیم.

سخنگوی دولت با اشاره به شهادت 1400 نفر از مردم غزه در حملات هوایی رژیم صهیونیستی، ادامه داد: در میان شهدا 450 کودک و 250 زن بی دفاع بوده اند و حدود 6200 نفر نیز مجروح شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: یک هفته اخیر کلکسیونی از جنایات را در فلسطین شاهد بودیم

بهادری جهرمی: یک هفته اخیر کلکسیونی از جنایات را در فلسطین شاهد بودیم