مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-10بين الملل

حماس: سخنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فراتر از نازی هاست


جنبش حماس به اظهارات گستاخانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره قطع آب، غذا و برق به روی ساکنان نوار غزه و اهانت به آنها واکنش نشان داد.

- جنبش حماس به اظهارات گستاخانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره قطع آب، غذا و برق به روی ساکنان نوار غزه و اهانت به آنها واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس با اشاره به اظهارات گستاخانه یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره قطع آب، غذا و برق به روی ساکنان نوار غزه و اهانت به آنها با توصیفشان با عبارت حیوان های انسان نما اظهار کرد: این سخنان وزیر جنگ صهیونیستی فراتر از رفتار نازی ها و نژادپرستی بی شرمانه بوده و متعلق به رویکرد گروهک ها است.

سخنگوی حماس در ادامه تاکید کرد: اظهارات گالانت مستلزم موضعگیری روشنی از سوی جامعه جهانی و مسوولان حقوقی بین المللی است.

پیشتر گالانت در نشستی در فرماندهی جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی دستور محاصره کامل نوار غزه را صادر کرده و در اظهاراتی گستاخانه مدعی شد، در آنجا نه برق و نه غذا وجود نخواهد داشت، ما در حال جنگ با حیوان هایی انسان نما هستیم و بر این اساس برخورد می کنیم .

دنیل هگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز پیشتر درباره وضعیت نوار غزه گفت: گذرگاه ها در نوار غزه مسدود هستند، نه برق وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: سخنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فراتر از نازی هاست

حماس: سخنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فراتر از نازی هاست