مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-18اقتصادي

دریافتی ایتام زنجانی به یک میلیون و 795 هزار تومان رسید


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با افزایش مشارکت حامیان دریافتی ایتام زنجانی در سال جاری به یک میلیون و 795 هزار تومان رسید.

- روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت وگو با فارس اظهار داشت: یکی از طرح هایی که در کمیته امداد به صورت جدی اجرا و دنبال می شود، طرح اکرام ایتام و حمایت از فرزندان محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر قریب به 4 هزار و 933 و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: همچنین تعداد حامیان هم 31 هزار و 399 نفر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه دریافتی ایتام یک میلیون و 795 هزار تومان و فرزندان طرح محسنین 768 هزار تومان در ماه است، گفت: میزان مشارکت خیرین و مردم نیک اندیش استان زنجان در طرح اکرام ایتام و طرح محسنین افزایش قابل توجهی داشته است.

صالحی با اشاره به انجام 4 هزار و 200 بازدید از مددجویان کمیته امداد در قالب طرح مفتاح الجنه افزود: این طرح با همراهی مسئولان، خیران و حامیان انجام شده است.

  مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه با هدف تفقد و دلجویی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به صورت مستمر اجرا می شود، اضافه کرد: در این دیدارها علاوه بر کمک به رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف، ایجاد نشاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافتی ایتام زنجانی به یک میلیون و 795 هزار تومان رسید

دریافتی ایتام زنجانی به یک میلیون و 795 هزار تومان رسید