مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-30ورزشي

ثبت 1600 موقوفه در البرز


مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: : وقف تحصیلی، ساخت فضاهای درمانی، فرهنگی، ورزشی، تهیه جهیزیه، ساخت مسکن، دانش بنیان و .

از مواردی است که واقفان می توانند نیت کنند تا در کنار ثواب اخروی، - ایسنا/البرز مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: : وقف تحصیلی، ساخت فضاهای درمانی، فرهنگی، ورزشی، تهیه جهیزیه، ساخت مسکن، دانش بنیان و .

از مواردی است که واقفان می توانند نیت کنند تا در کنار ثواب اخروی، مشکلی از مشکل جامعه حل کرده باشند.

حجت الاسلام علی دشتکی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تعداد موقوفات البرز اظهار کرد: در حال حاضر 1600 موقوفه در البرز وجود دارد که شامل بیش از 16 هزار رقبه می شود.

وی با اشاره به اینکه وقف در مکتب تشیع اهمیت زیادی دارد و باید این سنت حسنه را در جامعه ترویج کنیم، توضیح داد: آثار و نتایج وقف نه تنها در دنیای مادی بلکه بعد از مرگ نیز نصیب واقف می شود، از همین رو می توان گفت وقف بهترین صدقه برای خدمت رسانی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز افزود: با ترویج فرهنگ وقف در جامعه زمینه کاهش فاصله طبقاتی و دستگیری بیشتر از نیازمندان در مناطق محروم ایجاد می شود.

این مسئول با تأکید بر این که تعداد وقف هایی که سالانه در البرز انجام می شود در مقایسه با سایر استان ها کمتر است، توضیح داد: به دلیل این که جمعیت بومی البرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 1600 موقوفه در البرز

ثبت 1600 موقوفه در البرز