مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-15سياسي

اکران مستند شهید مدافع امنیت با حضور مهدی سلحشور در قم


مستند «جاده» روایت زندگی هادی عرفانی نیا شهید مدافع امنیت و طلبه حافظ کل قرآن طی مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی مهدی سلحشور در نمایشگاه سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مستند جاده دوشنبه هفته جاری ساعت 20 با حضور خانواده شهید هادی عرفانی نیا در نمایشگاه سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم اکران می شود.

شهید هادی عرفانی نیا، از سال 1394 وارد حوزه علمیه امام رضا(ع) قم می شود و زندگی او با جهاد و خدمت خالصانه در این مسیر گره می خورد.

او که یکی از خادمین هیات محبین حضرت زینب (س) و نمایشگاه سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم بود.

مراسم اولین سالگرد شهادت این شهید مدافع امنیت، با اکران مستند جاده ، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی مهدی سلحشور و علی حبیب زاده برگزار می شود.

مستند جاده، به کارگردانی مجتبی کرمعلی و تهیه کنندگی هیات محبین حضرت زینب(س) به ابعاد شخصیتی شهید هادی عرفانی نیا از زبان دوستان و آشنایان می پردازد.

سحرگاه 22 مهر 1401 دو اغتشاشگر با موتور سیکلت فاقد پلاک در حین شعارنویسی در خیابان امام سجاد (ع) شهر بیرم لارستان توسط مأموران مدافع امنیت تعقیب شدند که با شلیک گلوله سلاح گرم طلبه بسیجی هادی عرفانی را از ناحیه سینه و سرگرد نورالدین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران مستند شهید مدافع امنیت با حضور مهدی سلحشور در قم

اکران مستند شهید مدافع امنیت با حضور مهدی سلحشور در قم