مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 02:152023-10-21حوادث

زنده گیری یک حلقه مار عظیم الجثه در بهبهان


یک حلقه مار عظیم الجثه و خطرناک در منزل شخصی واقع در شهر بهبهان توسط پرسنل آتش نشانی زنده گیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، عملیات زنده گیری یک حلقه مار عظیم الجثه و خطرناک توسط نیرو های آتش نشانی بهبهان با موفقیت انجام شد.

در همین ارتباط فرزاد طیبی مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهبهان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با تلفن 125 آتش نشانی مبنی بر وجود یک حلقه مار عظیم الجثه و خطرناک در حیاط خلوت منزل مسکونی واقع در منازل آبیاری مارون شهر بهبهان، پرسنل آتش نشانی ایستگاه 3 شصت متری به محل اعزام شدند.

وی در ادامه بیان کرد: پرسنل آتش نشانی وقتی به محل مراجعه کردند با یک مار عظیم الجثه و خطرناک روبه رو شدند که با ایجاد صدا موجب وحشت اهالی منزل مسکونی شده بود.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهبهان تصریح کرد: پرسنل آتش نشانی با حفظ خونسردی و رعایت نکات ایمنی این مار بزرگ را زنده گیری کردند ولی به علت بزرگی این مار و عدم وجود جعبه مخصوص نگهداری، آتش نشانان مجبور شدند این مار بزرگ را  به بیرون از  محدوده شهری و در طبیعت بکر و خالی از سکنه  رهاسازی کنند .

طیبی به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده مار یا هر خزنده و حیوانی، ضمن حفظ خونسردی، سریعا با شماره 125 تماس بگیرند تا مامورین آتش نشانی نسبت به گرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده گیری یک حلقه مار عظیم الجثه در بهبهان

زنده گیری یک حلقه مار عظیم الجثه در بهبهان