مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-06اقتصادي

فاز نخست آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور امسال به بهره برداری می رسد؟ 


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 60 میلیارد ریال اعتبار به آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور تزریق شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 60 میلیارد ریال اعتبار به آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور تزریق شده است.

محمدعلی بخشی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کنترل و نظارت بر بسته بندی و عرضه فرآورده های خام دامی از جمله وظایف سازمان دامپزشکی است که در این راستا نظارت بر کنترل هر گونه ورود و خروج دام از کشور و جابه جایی در داخل با مجوز دامپزشکی انجام می شود.

وی افزود: برخی از خدمات دامپزشکی توسط بخش خصوصی ارائه می شود و در حال حاضر 60 واحد کلینیکی، درمانگاهی و داروخانه دامپزشکی که توسط بخش خصوصی اداره می شود در استان وجود دارد.

بخشی افزود: در سال 1400 بیش از 21 هزار تن مکمل خوراک دام و طیور و در سال گذشته 24 هزار تن مواد افزودنی خوراک دام و طیور در استان تولید شده که به 21 استان کشور ارسال می شود.

وی بیان کرد: خراسان جنوبی در حوزه دام و طیور جزو استان های برتر بوده و در صنعت پرورش طیور جایگاه دهم کشور را دارد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از 60 میلیون قطعه جوجه ریزی در استان داشته ایم، اضافه کرد: در این مدت بیش از 383


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور امسال به بهره برداری می رسد؟ 

فاز نخست آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور امسال به بهره برداری می رسد؟