مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-07اقتصادي

«کودکان حکیم»؛ اولین بیمارستان سبز کشور / آمادگی برای پذیرش گردشگر سلامت


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه خیر نیک اندیش برای ساخت بیمارستان کودکان حکیم 450 میلیارد تومان هزینه کرده است، گفت: زمین این بیمارستان حدود 18 هکتار است که بخشی از آن برای راه اندازی بیمارستان و مابقی نیز برای راه اندازی پارک علم و فناوری شهید .

- رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه خیر نیک اندیش برای ساخت بیمارستان کودکان حکیم 450 میلیارد تومان هزینه کرده است، گفت: زمین این بیمارستان حدود 18 هکتار است که بخشی از آن برای راه اندازی بیمارستان و مابقی نیز برای راه اندازی پارک علم و فناوری شهید سلیمانی اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی با اشاره به احداث بیمارستان کودکان حکیم در زمینی با مساحت و زیربنای 30 هزار متر مربع، اظهار داشت: این بیمارستان دارای بخش ها و تجهیزات پیشرفته از جمله 60 تخت آی سی یو، یک دستگاه ام آر آی، آزمایشگاه و تمامی امکانات یک بیمارستان مدرن است.

وی از آمادگی بیمارستان کودکان حکیم برای پذیرش گردشگران سلامت خبر داد و گفت: از مهمترین ویژگی های این بیمارستان، ساخت آن در طول سه سال است در حالیکه برای احداث چنین بیمارستانی در کشور معمولا چند ده سال زمان می برد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر لزوم نیاز به ساخت بیمارستانهای کودکان، گفت: اگر کودکی سرطان یا بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کودکان حکیم»؛ اولین بیمارستان سبز کشور / آمادگی برای پذیرش گردشگر سلامت

«کودکان حکیم»؛ اولین بیمارستان سبز کشور / آمادگی برای پذیرش گردشگر سلامت