مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-23اجتماعي

توزیع لوازم التحریر بین خانواده زندانیان استان سمنان


مدیرکل زندانهای استان سمنان از توزیع 420 بسته لوازم التحریر در نخستین مرحله از توزیع بسته های تحصیلی در بین دانش آموزان تحت حمایت انجمن حمایت از خانواده زندانیان استان سمنان خبر داد.

- امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان یکم مهرماه با اشاره به توزیع لوازم التحریر در بین خانواده های نیازمند زندانی، اظهار کرد: کمک به دانش آموزان بی بضاعت برای ادامه تحصیل و بازنماندن از رقابت علمی در بین همسالان یکی از دغدغه های اساسی انجمن حمایت از خانواده زندانیان است.

وی با بیان اینکه در همین راستا توزیع گسترده لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان از ابتدای شهریور ماه آغاز شده است، تصریح کرد: این بسته تحصیلی شامل کیف،دفتر،خودکار،مداد،جامدادی،مداد رنگی و کفش بوده است.

مدیر کل زندان های استان سمنان ارزش ریالی هر بسته را بیش از 6 میلیون ریال عنوان کرد، و افزود: در مجموع بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون ریال بسته لوازم التحریر تهیه و در بین دانش آموزان توزیع شده است.

کهربایی با بیان اینکه توفیق خدمت به محرومان عطیه ای مهربانانه است، خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از خرید لوازم التحریر از سوی خیرین و نیکو کاران صورت می گیرد که این اقدام خیران که قلبی دریا گونه دارند از دیدگاه خداوند متعال دور نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع لوازم التحریر بین خانواده زندانیان استان سمنان

توزیع لوازم التحریر بین خانواده زندانیان استان سمنان