مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-04اقتصادي

حضور 22 استان در جشنواره ملی نون کرمان / پخت بیش از 30 نوع نان در استان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: جشنواره نان در این سطح برای اولین بار است که در کشور برگزار می شود و شرکت کنندگانی از 22 استان در این جشنواره حضور دارند.

- حضور 22 استان در جشنواره ملی "نون کرمان"/ پخت بیش از 30 نوع نان در استان ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: جشنواره نان در این سطح برای اولین بار است که در کشور برگزار می شود و شرکت کنندگانی از 22 استان در این جشنواره حضور دارند.

امیر حسن زاده صبح امروز 12 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز جشنواره ملی نان در استان کرمان و بازدید از غرفه های این جشنواره اظهار کرد: جشنواره نان در این سطح برای اولین بار است که در کشور برگزار می شود و شرکت کنندگانی از 22 استان در این جشنواره حضور دارند.

وی یکی از اهداف جشنواره نان را معرفی نان های سرزمینی ذکر کرد و افزود: مردم با شرکت در این جشنواره با انواع نان های ایران و استان کرمان آشنا می شوند؛ همچنین معرفی نان کامل و آشنایی با فرآیند تولید نان کامل از دیگر اهداف جشنواره ملی نان استان کرمان است.

حسن زاده بیان کرد: نان کامل به صورت سنتی و با آرد مرغوب پخت می شود و مزایای بسیاری برای سلامت بدن دارد و در شهر کرمان فرهنگ پخت و مصرف نان کامل آغاز شده و باید به ادامه این روند کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 22 استان در جشنواره ملی نون کرمان / پخت بیش از 30 نوع نان در استان

حضور 22 استان در جشنواره ملی نون کرمان / پخت بیش از 30 نوع نان در استان