مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-01فرهنگي

سینما و آثار هنرمندان این عرصه باید در تربیت فرزندان به والدین کمک کنند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، گفت: سینما و آثار هنرمندان این عرصه باید در تربیت فرزندان به والدین کمک کنند زیرا امروزه تربیت تنها از عهده والدین برنمی آید.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، گفت: سینما و آثار هنرمندان این عرصه باید در تربیت فرزندان به والدین کمک کنند زیرا امروزه تربیت تنها از عهده والدین برنمی آید.

علی اصغر دریایی، شامگاه گذشته در جشن سینمای استان و ویژه برنامه مهر سینمای ایران(کردستان) در شهر سقز که با حضور هنرمندان عرصه سینمای استان و جمعی از مسئولان شهر سقز، برگزار شد اظهارکرد: سینما عنصری بسیار جذاب و رسانه ای فوق العاده تاثیرگذار بوده و این تاثیر گذاری هم در هنرمندان و هم در آحاد مردم موثر است.

وی افزود: سینما روایت گر بسیار مسلط در حقیقت و واقعیت است، هنرمندان این عرصه در تمامی مراحل پیشرفت و توسعه جامعه تاثیرگذار هستند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: در جمهوری اسلامی از سینمایی صحبت می کنیم که متعهد باشد اگرچه به تفکر آزاد نیز معتقدیم؛ هنر به مثابه زنجیر و گره است و تعهد و مسئولیت هنرمند قبل از فعالیت هنری وی وجود داشته و هنر و تعهد وی بایستی به جامعه و معضلات آن بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما و آثار هنرمندان این عرصه باید در تربیت فرزندان به والدین کمک کنند

سینما و آثار هنرمندان این عرصه باید در تربیت فرزندان به والدین کمک کنند