مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-11بين الملل

پاسخ های جالب مقام امنیتی لبنانی در پاریس به شبهات جنگ طوفان الاقصی


همزمان با شبهه افکنی طرفداران غرب در لبنان و منطقه درباره اینکه جنگ غزه صرفاً جنگ حماس با رژیم صهیونیستی است، یک مقام امنیتی سابق لبنان در خلال حضورش در پاریس پاسخ های جالبی به شبهات داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرلشگر عباس ابراهیم رییس سابق سازمان امنیت عمومی لبنان روز سه شنبه در پاریس در نشستی که یک جمعیت عربی با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد، حضور یافت و تأکید کرد که اسراییل در وضعیت نابسامانی است و چاره ای جز مذاکره ندارد وگرنه در معرض فنا قرار میگیرد .

  این مقام سابق امنیتی ارشد لبنان که به واسطه شغل خود، با بسیاری از منابع اطلاعاتی در منطقه ارتباط دارد، با بیان اینکه با من و با غیر من هم خیلی صحبت کرده اند [در خصوص سرایت جنگ به دامنه ای بزرگتر]، گفت، عقلای جهان باید دخالت کنند .

  در این جلسه که به همت جمعیت خبرنگاران عربی و خارجی در پاریس (Trilogue) و با حضور رسانه هایی مثل روزنامه های النهار (لبنان)، الشرق الاوسط (سعودی – لندن)، شبکه ام تی وی (لبنان)، الجمهوریه (لبنان)، شبکه العربیه (سعودی)، شبکه الحره (آمریکایی)، رادیو مونته کارلو (فرانسوی)، فرانس 24، رادیو فرانس، روزنامه فیگارو (فرانسه)، وبگاه خبری اِوِرس و موند آفریک برگزار شد، سرلشکر عباس ابراهیم به سوالات و شبهاتی مبنی بر اینکه این جنگ، صرفا جنگ حماس ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ های جالب مقام امنیتی لبنانی در پاریس به شبهات جنگ طوفان الاقصی

پاسخ های جالب مقام امنیتی لبنانی در پاریس به شبهات جنگ طوفان الاقصی