مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:112023-10-22اقتصادي

سکوت شرکت دخانیات در برابر «هشدار قانونی» سازمان بازرسی درباره املاک استانی


خبرگزاری فارس- حمیدرضا دنیادیده: مولدسازی املاک دولت به منظور افزایش ثروت ملی، تحقق اصلاح ساختار بودجه و کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره وری در دستور کار سران قوا و مورد تأیید رهبری معظم انقلاب قرار گرفت.

   شناسایی 26 فقره ملک مازاد در گیلان به ارزش تقریبی 300 میلیارد تومان بنابر گزارش علیرضا نوروزی، مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان، در سال جاری 26 فقره ملک مازاد در استان شناسایی و مجوز آن از وزیر اقتصاد و دارایی دریافت شده که با فروش آن ها رقمی بالغ بر 300 میلیارد تومان عاید استان گیلان می شود.

گفته می شود شرکت دخانیات ایران نیز بنا بر فرصت مغتنم مولدسازی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در نظر دارد در راستای طرح مولدسازی نسبت به فروش و واگذاری تعدادی از املاک مازاد خود از طریق برگزاری مزایده عمومی یک مرحله ای اقدام کند اما معلوم نیست که این املاک جز املاک مورداشاره مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان هستند یا خیر و علیرغم گزارش های پیشین اداره کل اقتصاد و دارایی استان هنوز در رابطه با این واگذاری ابهام برانگیز، توضیحاتی را ارائه نداده است! دو ملک با ارزش دخانیات گیلان در صف مولدسازی دخانیات در اطلاعیه خود، نام دو ملک در گیلان را به میان آورده که یکی از آن ها ملک قدیمی انبار دخانیات در میدان فرهنگ با بیش از 60 هزار متر زمین و 20 هزار متر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت شرکت دخانیات در برابر «هشدار قانونی» سازمان بازرسی درباره املاک استانی

سکوت شرکت دخانیات در برابر «هشدار قانونی» سازمان بازرسی درباره املاک استانی