مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-26سياسي

دشمن در اتفاقات سال گذشته می خواست چهره دیگری از کردستان نشان دهد


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در اتفاقات سال گذشته دشمن در تلاش بود که چهره دیگری از کردستان نشان دهد و به مردم سایر نقاط کشور معرفی کند اما همراهی و وحدت آفرینی مردم کردستان در دفاع از انقلاب و ارزش های آن مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان اله گشتاسبی صبح امروز در یادواره شهدای زن کردستان در سنندج اظهار کرد: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش های گسترده دشمنان برای ایجاد مشکل در ایران آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان هرچه در توان داشتند از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به کار گرفته اند تا انقلاب ما را از مسیر خود دور کند اما با رهبری داهیانه رهبران انقلاب و همدلی و وحدت مردم تمام توطئه های دشمنان نقش برآب شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه حضور اکثریت جامعه زنان در پیروزی انقلاب و تدام این نهضت از مولفه های اصلی اقتدار انقلاب اسلامی است، گفت: نقش آفرینی زنان در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و تداوم انقلاب نقشی مهم و قابل توجه بوده است.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: حرکت جهادگونه فرزندان انقلاب در پیروزی و تداوم انقلاب نشات گرفته از حضور موثر بانوان به ویژه بانوان شهیده ایران زمین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در اتفاقات سال گذشته می خواست چهره دیگری از کردستان نشان دهد

دشمن در اتفاقات سال گذشته می خواست چهره دیگری از کردستان نشان دهد