مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 01:352023-10-20سياسي

سازمان همیاری شهرداری ها؛ بازوی دولت در توسعه


سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان امروز بازوی دولت در توسعه اقتصادی و عمرانی شهرهای این استان محسوب می شود و استاندار سمنان، این سازمان را توانمند و دارای ظرفیت های بی بدیلی توصیف می کند که باید بیش از گذشته به جایگاه مهم آن توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، دومین جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان در سال جاری به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و با حضور شهرداران سراسر استان سمنان در سالن جلسات سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان برگزار شد.

استاندار سمنان در این جلسه که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و رییس شورای اسلامی استان سمنان نیز حضور داشتند، با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه اظهار کرد: بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه بیش از پیش خوی حیوانی و خون ریز رژیم اشغالگر قدس را برملا کرد.

هاشمی با یادآوری سوابق صهیونیست ها در کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی گفت: امروز وضع رژیم جعلی صهیونیستی بحرانی شده و همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، شکست اخیر این رژیم غیرقابل ترمیم و جبران ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان همیاری شهرداری ها؛ بازوی دولت در توسعه

سازمان همیاری شهرداری ها؛ بازوی دولت در توسعه